Společnost PaJ MAXA s.r.o. je držitelem certifikátu kvality ČSN EN ISO 9001:2016 ISO 9001 je standard respektive norma, která slouží jako referenční model pro nastavení základních řídicích procesů v organizaci, které pomáhají neustále zlepšovat kvalitu poskytovaných výrobků či služeb a spokojenost zákazníka (proto systém řízení kvality), strategické řízení a řízení a práci s riziky. ![]() |
POLITIKA KVALITY
Politika kvality stanovuje základní rámec pro realizaci cílů kvality, při uspokojování požadavků
a očekávání zákazníků a dalších zainteresovaných stran a směřuje společnost k trvalému zvyšování
efektivnosti a účinnosti všech procesů a činností.
Zákazník
Naší prvořadou politikou je splnit požadavky zákazníka jak po stránce cenové, tak zejména kvality
práce a dodržení termínů.
Naším cílem je poskytovat kvalitní služby nadprůměrné kvality všem našim zákazníkům, kdykoliv jsme
s nimi v obchodním spojení. Proto se zavazujeme k odpovědnosti plnění požadavků mezinárodní
normy ČSN EN ISO 9001 : 2016 a neustálému zlepšování efektivnosti systému managementu kvality.
Zásady pro styk se zákazníkem, bez ohledu na naší funkci a zařazení v organizaci, definujeme takto:
• pozorně nasloucháme svým zákazníkům
• snažíme se porozumět všem požadavkům našich zákazníků
• každý přijatý úkol splníme přesně a včas a účinně si se zákazníkem vzájemně vyměňujeme informace
• chováme se ke svým zákazníkům a k sobě vzájemně s úctou
Zaměstnanci
Na všech úrovních jsou zaměstnanci podstatou organizace a jejich plné zapojení umožňuje využití
všech schopností v co největší prospěch organizace. Politikou vedení organizace je vytvořit takové
pracovní podmínky, které zaměstnance trvale uspokojí a zamezí tak fluktuaci kvalitních lidí.
Vzdělání, technická odbornost a způsobilost je hlavní hodnotou našich zaměstnanců, a proto budeme
neustále zvyšovat teoretické znalosti našich zaměstnanců a aplikovat je v praxi.
Vlastníci
Politikou vlastníků organizace je zvyšování kvality práce, zefektivnění provozních nákladů a dosažení
trvalé spokojenosti zákazníků a zaměstnanců. Vycházíme z kontextu organizace a potažmo
z identifikace rizik, které mohou ovlivnit chod naší společnosti.
Pro zabezpečení funkčnosti systému kvality se vlastníci společnosti zavazují:
• plnit příslušné požadavky zainteresovaných stran
• zabezpečit potřebné finanční, materiální, personální a organizační a další zdroje
• poskytovat účinnou pomoc při výchově, výcviku a školení tak, aby všichni zaměstnanci byli
schopni plnit požadavky této politiky kvality
• dokonale znát a dodržovat legislativní požadavky, předpisy a postupy zabezpečování kvality
Dodavatelé
Politikou organizace je vytvoření dlouhodobých dodavatelsko - odběratelských vztahů a stabilizace
počtu dodavatelů. Za tím účelem bude vedení organizace:
• úzce spolupracovat se svými dodavateli, sdělovat jim potřebné informace vedoucí k plnému
uspokojení zákazníků
• trvale pomáhat dodavatelům, vést dodavatele k zvyšování jejich výkonu a kvality, hodnotit jejich
práci a povzbuzovat je k stanovování a plnění dalších cílů.
Organizace
Chceme vytvářet dobré jméno v dodržení kvality mezi společnostmi, které se zabývají strojírenskou výrobou.